Geoblog.pl    marekhalina    Podróże    jak najwiecej i najtaniej;)))    wreszcie pieczywo!!!!

wreszcie pieczywo!!!!

Laos
Laos, Luang Prabang

po zimnej nocy dojechalismy do Luang Prabang.
zdazylismy sie juz przyzwaczaic, ze przystanki sa poza miastem... na wszystkim musza zarabiac Ci Azjaci!!!!
na szczescie wypatrzylem picupa z logo UE i podszedlem sie zapytac czy nas podrzuca do miasta. "of course" uslyszalem, a mi nie trzeba powtarzac;)))
dojechalismy i po drodze nas pierwszy posilek BAGIETKA!!!!
cudowny smak pieczywa w buzi to jest to czego mi brakowalo;))))) mniam mniam....
no i po znalezieniu noclego udajemy sie znowu na miasto.
JAKIE TU WSZYSTKO DROGIE... mialo byc taniej, a tu lipa... szukamy cos do zjedzenia, ale wszystko na co mamy ochote jest drogie, a to co tanie jest nie do zjedzenia....
kupujemy sobie po suchej bagietce i puszce szprotek w sosie pomidorowym i ser topiony za 25000kp!!!! nawet w Polsce taki serek bylby tanszy....
ale co tam smakowalo;))

drugiego dnia bylismy pozwiedzac... wszedzie chcieli za wstep po 20000 kp...
zdecydowalismy sie na jedno miejsce "Phu si"... okolo 400 schodow trzeba zaliczy, aby wejsc na gore, ale widok piekny;)) Jejuuuuuu jakie mamy szczescie, ze mozemy na to patrzec;))
z jednej strony Mekong, a z drugiej Nam Khan... cudnie.........
schodzac w dol widzimy, ze mnisi nie tylko sie modla... oni cos tam budowali, murowali i malowali.... wszechstronni ludzie... SZACUNEK dla nich...
jutro wyruszamy z LP i ruszamy do Vang Vieng...